ITAP.lv - BUJ

BUJ: Jautājumi par testa periodu


Kādiem pakalpojumiem ir pieejams testa periods?




Testa periods ir pieejams jebkuram pakalpojumam, izņemot:

  • Domēna vārdu reģistrācijai
  • Jebkādam programēšanas vai programmu uzstādīšanas vai konfigurēšanas pakalpojumiem
  • Fizisko serveru īrei
  • Serveru izvietošanas pakalpojumam
  • Statņu īres pakalpojumam
  • SSL Sertifikātu pakalpojumam
  • Vadības paneļu pakalpojumam

[ iegūt tiešo links uz "Kādiem pakalpojumiem ir pieejams testa periods?" ]

Cik ilgs ir iespējams testa peridos?




Testa periods ir uz 7 dienām, par kurām nebūs jāmaksā, ja tiek pieprasīts un izpildīts naudas atgriezšanas pieprasījums


[ iegūt tiešo links uz "Cik ilgs ir iespējams testa peridos?" ]

Kā pieteikt?




Pieteikšana ir ļoti vienkārša:

  1. Izvēlamies pakalpojumu
  2. Spiežam pasūtīt
  3. Reģistrējamies
  4. Izejam pasūtījuma formu
  5. Veicam apmaksu
  6. Pakalpojuma aktivizēšana

Ja neesi apmierināts un būsi jautājis pēc palīdzības un ja pakalpojums neatbilst tam kāds tas ir reklamēts, tev ir tiesības prasīt 7 dienu laikā 100% naudas atgriezšanu raksto par to uz support@itap.lv.

Ja pietiekums tiek rakstīts vēlāk, tad maksa netiek aprēķināta tikai par pirmajām 7 dienām.
Maksimālais pieprasījuma laiks kurā ir jāiesniedz pieprasījums uz support@itap.lv, ir 14 dienu laikā. no pakalpojuma aktivizēšanas mirkļa


[ iegūt tiešo links uz "Kā pieteikt?" ]

Pasūtīju pakalpojuma testēšanu, bet saņēmu rēķinu!




Veicot pasūtījumu, jeb kuram pakalpojumam, mūsu sistēma automātiski piestāda Jums rēķinu
Visu testa periodu rēķinu var ignorēt!


[ iegūt tiešo links uz "Pasūtīju pakalpojuma testēšanu, bet saņēmu rēķinu!" ]