BUJ: Jautājumi par testa periodu
Kādiem pakalpojumiem ir pieejams testa periods?
Testa periods ir pieejams jebkuram pakalpojumam, izņemot:
- Domēna vārdu reģistrācijai
- Jebkādam programēšanas vai programmu uzstādīšanas vai konfigurēšanas pakalpojumiem
- Fizisko serveru īrei
- Serveru izvietošanas pakalpojumam
- Statņu īres pakalpojumam
- SSL Sertifikātu pakalpojumam
- Vadības paneļu pakalpojumam
[ iegūt tiešo links uz "Kādiem pakalpojumiem ir pieejams testa periods?" ]
Cik ilgs ir iespējams testa peridos?
Testa periods ir uz 7 dienām, par kurām nebūs jāmaksā, ja tiek pieprasīts un izpildīts naudas atgriezšanas pieprasījums
[ iegūt tiešo links uz "Cik ilgs ir iespējams testa peridos?" ]
Kā pieteikt?
Pieteikšana ir ļoti vienkārša:
- Izvēlamies pakalpojumu
- Spiežam pasūtīt
- Reģistrējamies
- Izejam pasūtījuma formu
- Veicam apmaksu
- Pakalpojuma aktivizēšana
Ja neesi apmierināts un būsi jautājis pēc palīdzības un ja pakalpojums neatbilst tam kāds tas ir reklamēts, tev ir tiesības prasīt 7 dienu laikā 100% naudas atgriezšanu raksto par to uz support@itap.lv.
Ja pietiekums tiek rakstīts vēlāk, tad maksa netiek aprēķināta tikai par pirmajām 7 dienām.
Maksimālais pieprasījuma laiks kurā ir jāiesniedz pieprasījums uz support@itap.lv, ir 14 dienu laikā. no pakalpojuma aktivizēšanas mirkļa
[ iegūt tiešo links uz "Kā pieteikt?" ]
Pasūtīju pakalpojuma testēšanu, bet saņēmu rēķinu!
Veicot pasūtījumu, jeb kuram pakalpojumam, mūsu sistēma automātiski piestāda Jums rēķinu
Visu testa periodu rēķinu var ignorēt!
[ iegūt tiešo links uz "Pasūtīju pakalpojuma testēšanu, bet saņēmu rēķinu!" ]