BUJ: Vispārīgi jautājumi
Kur lai atrod savu ID numuru?
Klienta jeb ID numurs ir viens un tas pats.
Tavs ID numurs vienmēr ir atrodams uz rēķina, kas ir nosaukts kā klienta numurs!
Kā arī savu klienta ID numuru var atrast sadaļā Mani Dati
[ iegūt tiešo links uz "Kur lai atrod savu ID numuru?" ]
Vai es varu pasūtīt pakalpojumu caur e-pastu/skype?
Nē, pakalpojums ir jāiegādājas online (mūsu mājas lapā) un jāapmaksā pēc labas gribas principiem, lai tas tiktu aktivizēts.
[ iegūt tiešo links uz "Vai es varu pasūtīt pakalpojumu caur e-pastu/skype?" ]
Kā ērti sazināties?
Lai būtu ērtāka komunikācija tev vienmēr ir jāsāk saruna stādoties priekšā, lai mēs varam atrast tevi mūsu sistēmā un vieglāk izprast par ko iet runa.
Tā tad ērtībai norādām savu (klienta):
- Vārdu
- Uzvārdu
- ID numuru (Atrodams tavā profilā)
- Pakalojuma identificēšanai, piemēram: web hostings vai CS serveris ar ip xxx.yyy.aaa.bbb
- Detalizētu problēmas aprakstu (Piemēram, Es iegāju šeit (links, bilde) un nospiedu to pogu, tagad redzu šādu kļūdu... )
Saziņai var izmantot tālruni zvanot vai sūtot SMS uz: +371 2 5432205. Var izmantot arī skype kontaktu arturs.itap. Kā arī e-pastus support@itap.lv, admin@itap.lv. Ja tavs jautājums ir saistībā ar rēķiniem tad billing@itap.lv
[ iegūt tiešo links uz "Kā ērti sazināties?" ]
Nevaru sazvanīt Jūs uz +371 2 5432205?
Karstās līnijas numurs +371 2 5432205 ir pieejams no 10:00 - 22:00 katru dienu. Ja vēlaties ar mums sazināties izmantojiet alternatīvu sūtot mums SMS uz +371 2 5432205 vai rakstots skype arturs.itap vai sūtiet e-pastu uz support@itap.lv
[ iegūt tiešo links uz "Nevaru sazvanīt Jūs uz +371 2 5432205?" ]
Vai ir iespejams apmainīt vienu pakalpojumu pret citu?
Nē tas nav iespējams. Ja interesē cits pakalpojums, tas ir jāiegādajas kā jauns pakalpojums.
[ iegūt tiešo links uz "Vai ir iespejams apmainīt vienu pakalpojumu pret citu?" ]
Kā atteikt aktīvu pakalpojumu?
Sazinieties ar mums caur support@itap.lv norādot šādus datus:
- Klienta:
- Vārds
- Uzvārds
- ID numurs
- Saziņai Jusu skype vārds ja ir iespējams
- Pakalpojums:
- Pakalpojuma nosaukums
- Pakalpojuma ID numurs
- Atteikšanās iemesls
* - atceries, tev e-pasts ir jāsūta no sava rēģistrētā e-pasta. To pārbaudīt var sava profilā pie sekcijas "Mani Dati"
[ iegūt tiešo links uz "Kā atteikt aktīvu pakalpojumu?" ]
Vai var nodot manu kontu citai personai?
Nē to nav iespējams, jo distances līgumu esiet noslēdzis Jūs. Bet personai ir tiesības pārdot savus izvietotos failus un projektus, tos pārnesot uz jauno (pircēja) kontu.
[ iegūt tiešo links uz "Vai var nodot manu kontu citai personai?" ]