BUJ: Jautājumi par Premium SMS
Man nesanāk piereģistrēties/Aktivizēt Premium SMS pakalpojumu! Ko man darīt?
Sazinies ar mums uz e-pastu support@itap.lv. Norādot un pievienojot:
- Virsrakstā: Nevaru aktivizet SMS pakalpojumu
- Vēstules tekstā:
- norādi savu vārdu
- norādi savu uzvārdu
- norādi savu klienta ID numurs (atrodams tava www.itap.lv/customer/data)
- norādi bankas kontu
- noradi bankas nosaukumu
- Pievieno pielikumā:
- sava dokumenta kopiju (pases/vadītaja aplieciba)
Mēs izskatīsim tavu e-pastu 3 darba dienu laikā un dosim atbildi. Ja viss bus kartībā aktivizēsim tev Premium SMS pakalpojumu
[ iegūt tiešo links uz "Man nesanāk piereģistrēties/Aktivizēt Premium SMS pakalpojumu! Ko man darīt?" ]
Nevaru uzstādīt SMS Shop skriptu.
Ja esi izmēģinājies visos variantos un tas neizdodas sūti mums e-pastu uz support@itap.lv norādot:
- vēstules virsrakstā: nevaru uzstādīt sms skriptu
- vēstules saturā:
- klienta/tavs vārds
- klienta/tavs uzvārds
- klienta/tavs ID numurs (to atrast var www.itap.lv/customer/data)
- SMS skripta atrašanas vieta (https://mansdomens.lv/smsshop/)
- FTP servera pieejas datus pie skripta
- Servera nosaukums (saimniekdators)
- Lietotaja vārds
- Parole
- Papildus norādes, piemēram porta numurs, autorizēšanās tips ja tas nestrādā pec noklusējuma
- vēstules pielikumā var iesūtīt ekrānšāviņus, kas tieši nesanāk
Ja problēmātiski būs uzstādīt skriptu uz Jūsu servera, mēs piedāvāsim alternatīvu, izmantojot skripta atrašanas vietu uz mūsu servera.
[ iegūt tiešo links uz "Nevaru uzstādīt SMS Shop skriptu." ]
Man vajadzīgs specifisks skripta paplašinājums citai spēlei! Kā to pieprasīt?
Sazinies ar mums brīvā formā rakstot e-pastu uz support@itap.lv
[ iegūt tiešo links uz "Man vajadzīgs specifisks skripta paplašinājums citai spēlei! Kā to pieprasīt?" ]
Vai ir iespējams izņemt SMS uzkrājumu pirms minimālas summas?
Nē, tas nav iespējams. Tas nav iespējams jo mēs saņemam maksājumu no tīkla operatora par šo sms līdz pat 60 dienā pēc SMS saņemšanas.
[ iegūt tiešo links uz "Vai ir iespējams izņemt SMS uzkrājumu pirms minimālas summas?" ]
Abonents nesaņem nekādu SMS pēc sms nosūtīšanas uz īso kodu. Ko darīt?
Noteikti, ka šim abonentam ir liegti paaugstinatas maksas pakalpojumu, vai arī priekšapmaksas abonentam ir nepietiekams konta atlikums.
[ iegūt tiešo links uz "Abonents nesaņem nekādu SMS pēc sms nosūtīšanas uz īso kodu. Ko darīt?" ]
Vai ir iespējams noreģistrēt savu atslēgas vārdu?
Katrs gadījums ir individuāls. Standarta maksa par to ir 35.00€.
Ja vēlies to noskaidrot, sazinies ar mums sūtot e-pastu uz support@itap.lv
[ iegūt tiešo links uz "Vai ir iespējams noreģistrēt savu atslēgas vārdu?" ]
Pāreja no 144 uz 1881. Kā lai to paveicu?
Plānojam atteikties no 144 numura sākot ar 01.10.2018. Tāpēc lūdzu apmainiet nekavējoties savā SMS Unlock veikalā īso kodu.
Ja izmantojiet mūsu doto SMS veikalu tad tas ir izdarāms divos veidos:
Variants nr. 1:
- Lejupielādējot Patch_144_to_1881.zip;
- un atarhivējot to sava veikala direktorijā. (Pēc noklusējuma ta ir sms direktorija).
- Apmeklējiet savu SMS veikalu un pārliecinaties, ka 144 īsais kods ir nomainījies pret 1881.
- Veiciet test pirkumu, lai pārliecinātos, ka viss strādā pareizi.
Variants nr. 2:
- Caur FTP navigējiet uz SMS veikala direktoriju;
- Zem scripts direktorijas atrodas fails basecore.php;
- Labojiet basecore.php 22 rindu: define( 'ITP_CODE', 144 ); uz define( 'ITP_CODE', 1881 );
- Saglabājiet failu un ielādējiet to uz servera;
- Apmeklējiet savu SMS veikalu un pārliecinaties, ka 144 īsais kods ir nomainījies pret 1881.
- Veiciet test pirkumu, lai pārliecinātos, ka viss strādā pareizi.
Ja Jums sagādā grūtības izpildīt vienu no augstāk minētajiem pārejas variantiem lūdzam ar mums nekavejoties sazināties atbildod uz šo e-pastu vai nosūtot pieprasījumu palīdzēt ar SMS numura maiņu uz support@itap.lv
[ iegūt tiešo links uz "Pāreja no 144 uz 1881. Kā lai to paveicu?" ]