Atsauksmes

Jānis @ Fallet.lv - 21.07.2017
Artūr, derētu tev paņemt kādu supporteri, jo viens pats nespēj izkontrolēt visu. Cilvēkiem kas nav lojālie ir jāgaida! Bet tā hosts ir ļoti labs, ja vien varētu nodrošināt aizsardzību pret host6 servera ddos, būtu perfekti! Paldies tev! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 21.07.2017: Sveicināts, support ir SLA Best Effort. Ja ir velme maksat par atrākām atbildēm tad to varam noorganizēt. Lūdzu atsūtiet savu jautajumu uz support@itap.lv. Pastāv iespēja ka to neesam saņēmuši. Kā arī parbaudiet sava epasta Spam (Mēstules) folderi. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 21.07.2017: Par ko neesam novērojuši mūsu monitoringā problēmas ar host6.itap.lv serveri, lūdzu atsūtiet laikus kad ir bijusi problēma vai arī aprakstiet kāda problēma eksistē un mēs to novērsisim

Rihards @ Non. - 19.07.2017
ITAP kā hostings ir labs! Bet pēdējā laikā nevar sazināties ne ar hostinga īpašnieku ne arī support atbild! Rakstu Artūram skype neatbild zvanu un rakstu viņam sms neatbild! rakstīt e-pastu supportam nav laikam tolkas jo atbildi saņemsi tikai tad kad to vairs nevajadzēs! Šeit vis ir iedalīts 2 daļās parastie klienti un ir klienti kam ir premium akonti un tiem viņi pirmiem atbild un tad tikai sāk pamazām atbildēt parastajiem klientiem! Domāju kad ir support līdzarto arī jasadala 2 daļās lai visi klienti varētu saņemt atbildes uz saviem jaut. utt. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 21.07.2017: Cienijamais klient, Jūs esiet spam lista iekļaut sakara ar neadekvatu zvanīšanos un e-pastu rakstīšanu ik pēc 5 minūtem. Tāda rīcība nav adekvata un pieņemama. Jums ir bezmaksas supports bāzēts uz SLA - Best Effort. Un sakarā ar Jūsu spamošanu musū darba apjoms nevajadzīgi pieaug.

Kristiāns @ Minecraft - 23.06.2017
Sveiki! Savos, iepriekš teiktos sliktos vārdus ņemu atpakaļ, jo serveri ieguvu, un tas rit kā pa diedziņu - ne mazākās aizķeres, nekādu bremzēšanu. Vēlu visu tikai to labāko! Ar cieņu - Kristiāns!

Kristiāns @ Neieguvu - 22.06.2017
Īpašnieks vēstīja, ka pakalpojums var tikt pieslēgts 3 darba dienu laikā - VĒLĀKAIS! Esam jau ceturtajā - nekā. Arī kontakti švaki. Daudzreiz neatbild. Protams, ceru, ka serveri tomēr iegūšu, par kvalitāti vēl neko nezinu, taču ar apkalpošanu derētu piestrādāt. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Laiks: 22.06.2017 - 17:46 Labdien Kristiān. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Izskatas ka mūsu uzdotais jautājums par kontrolpaneļa versiju nebija Jums saprotams, pakalpojumu aktivizējām uz 1.8 versijas kā lūdzāt. Bonusā par, nedaudz zem, 12 stundu kavēšanos piešķīrām Jums dāvanas: papildus sloti, papildus ram atmiņa un izdalīts default ports, kas šajā plāna nav iekļauts. Respektīvi, resursi nākamā plāna apjomā, kas Jums dod ikmēneša 5.00Eur atlaidi šim pakalpojumam kamēr to izmantosiet. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ITAP.lv Administrācija

Brendons @ Awake.lv - 06.06.2017
Iesaku ari citiem , so majas lapu , kas velas kadu nelielu projektu .

Artūrs @ ZenicaGaming.lv - 20.05.2017
Viss izsakām vienā vārdā (Ideāli) ITAP.LV ir atsaucīgs, un ātri reaģējošs, pakalpojumu, sniedzējs ar ātro palīdzību un profesionālo atsauksmi, es dodu visus 110%, un noteikti ieteiktu arī citiem ,aks vēlas uzsākt kādu nelielu projektiņu, vai arī vienkārši izveidot hobbijam, mājas lapu!

Kārlis @ online-games.lv - 20.02.2017
Labdien! Gribēju pateikt labus vārdus par itap.lv Esmu bijis vairākos hostos , bet esmu palicis pie itap. Jo Artūra atsaucība man ļoti labi patīk , atbild arī brīvdienās un dara tādas lietas kas viņam pat nebūtu jādara un tiešām reāli palīdz.Ja es personīgi ko salaižu pilnībā pa dēli.Paldies tev smiley